Ocena opisowa ucznia klasy III Klaudia ******* III"a" 2003/2004 Rozwój poznawczy Czytanie czyta poprawnie, płynnie, wyraziście, biegle czyta głośno i cicho ze zrozumieniem chętnie i samodzielnie czyta książki i czasopisma Mówienie i słuchanie wypowiada się zdaniami wypowiada się w upożądkowanej formie na określony temat wypowiada się wzbogaconym zasobem słownictwa stosuje poprawne formy gramatyczne wypowiada się na temat wysłuchanego tekstu udziela odpowiedzi na usłyszane pytania potrafi opowiadać na dany temat Pisanie Pisze płynnie i kształtnie przepisuje poprawnie przestrzega poprawności ortograficznej opracowanego słownictwa pisze poprawnie ze słuchu potrafi samodzielnie zapisać swoje wypowiedzi potrafi samodzielnie napisać opowiadanie potrafi samodzielnie zredagować opis potrafi z tekstu wyróżnić części mowy Umiejętności matematyczne posiada ukształtowane pojęcie dziesiątkowego systemu pozycyjnego umie zapisywać liczby do 100, 1000 biegle mnoży w zakresie 30, 100 biegle dzieli w zakresie 300, 100 dzieli z resztą przez liczbę jednocyfrową posiada umiejętność stosowania algorytmu pisemnego dodawania, odejmowania umie rozwiązywać zadania z zastosowaniem wykonywanej kolejności działań rozwiazuje zadania tekstowe proste i złożone zna się na zegarze, kalendarzu Umiejętności przyrodniczo-geograficzne umie obserwować zjawiska przyrodnicze, analizować je, opisywać umie rozróżniać elementy środowiska, jego zagrożenie, sposoby ochrony potrafi opisać takie ekosystemy jak pole, las rozumie znaczenie wody w przyrodzie zna zasady zachowania się w środkach telekomunikacji i ruchu drogowym Język angielski częściowo opanował poznane słownictwo częściowo wybiera ze słuchanego tekstu potrzebne informacje zawsze potrafi poprawnie napisać poznane wyrazy częściowo wyszukuje z tedstu pisanego potrzebne informacje Religia bardzo dobry Rozwój artystyczny-techniczny wykonuje prace plastyczne z zastosowaniem różnych technik (malowanie, rysowanie, modelowanie) potrafi przedstawić plastycznie wydarzenia i postacie samodzielnie śpiewa piosenki wykonuje prace estetyczne Rozwój fizyczny wykonuje różne ćwiczenia gimnastyczne uczestniczy w zabawach i grach sportowych rozumie konieczność dbania o własne zdrowie sprawny fizycznie Rozwój społeczno-emocjonalny przestrzega zasad bezpieczeństwa w szkole i poza nią przestrzega podstawowe zasady kulturalnego zachowania się przestrzega norm społecznych w klasie i szkole pracuje systematycznie, jest wytrwały, samodzielny, przezwycięża trudności w nauce aktywnie uczestniczy w zajęciach dydaktycznych jest życzliwy, uczynny, koleżeński chętnie uczestniczy w życiu klasy Klaudynko! Gratuluję Ci takich wyników! A. Mądra
Dodaj komentarz